fredag 13 mars 2009

Tio

Den här bloggen ska handla om kärlek. Jag lovar er det. Men någonstans där, långt där inne, finns jag. Och jag måste skriva om mig. Därför gör jag det. Lite här och där.

Jag önskar att jag hade modet att visa vem jag är. Vad jag heter, var jag bor och hur jag ser ut. Men jag har inte det. Jag hoppas att jag kan göra det en dag. I morgon eller nästa år. Jag hoppas att ni förstår att ni känner mig ändå. Jag finns och jag har upplevt allt som jag skriver om. Det är jag på bilderna.

För mig är allt jag berättar jättestort och sådär brutalt ärligt. Ni vet så mycket om mig när ni läser här. Det kan låta hemskt att ni känner mig bättre än min bästa vän, men på ett sätt gör ni det. För det som skrivs här, det vet bara jag och ni om.  

Och ni ger mig så väldigt mycket fint tillbaka. 

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken fantastisk blogg. Fint att jag hittade hit. Fint att du kommenterade på fina Annas blogg så jag kunde hitta hit. Fint. (Lägger till dig på bloglovin nu. Fint!)

    SvaraRadera
  2. Anna B: Så fint att du kommenterar och visar att du finns, sånt gör mig så glad! Och så fint att du tycker om min blogg, jag tycker din verkar väldigt fin den med.

    SvaraRadera