fredag 13 mars 2009

Sju

Jag tror inte du tänker på mig som jag tänker på dig. Hela tiden för att vara exakt. Jag läste någonstans att det inte finns något som heter olycklig kärlek. Att kärlek inte alls är hemskt. Obesvarad kärlek är inte riktig kärlek, det behövs minst två för att det ska vara fråga om kärlek. Att älska någon utan att få något tillbaka är längtan. 

Jag längtar. Efter dig. Dina armar runt min kropp, dina kyssar på min hals. Och när du svepte ett stort duntäcke runt mig och frågade om du fick sätta dig bredvid mig i din säng. 

4 kommentarer:

  1. jag blir alldeles pirrig av din kärleksblogg, så himla vackert att man dör lite.

    SvaraRadera
  2. kim: Åh, så fint att mina texter kan beröra någon. Det byter så himla mycket för mig! Tack!

    SvaraRadera
  3. Gud va fint du skriver :O :D

    SvaraRadera
  4. Anonym: Tack, fint att du tycker det!

    SvaraRadera