torsdag 2 april 2009

Femtiotvå

Jag är rädd för att han skulle tycka om mig.

3 kommentarer:

  1. Ja, för det är nästan läskigare än att han inte skulle göra det. Jag tror jag har ledsnat på att vara rädd dock. Jag bryr mig inte längre, det får gå som det går, för det känns ändå inte som att det kan bli så himla mycket värre än det är. Det är bara den där sista spärren jag inte kan släppa. Den där som tornar upp sig som kinesiska muren och skrämmer livet ur mig. Hur tar man sig över sånt?
    Ställ till det så att det inte kan bli värre så kanske du vågar? Eller vad vet jag...

    SvaraRadera
  2. sv: Hoppas du också gillade den :)

    har du sett den här bloggen förresten? tänkte att du kanske skulle gilla den litegrann. http://leloveimage.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. S: Det är ju det, läskigare alltså. Skrämmande och onaturligt fastän det är så naturligt. Jag tycker din inställning är himla bra, jag ska också försöka tänka så. För det kan inte bli värre, får inte bli värre.

    Och den där kinesiska muren... jag vet precis vad du menar. Jag hoppas liksom att han ska riva den, men jag antar att man måste göra det själv. Hur? Åh, jag önskar att jag visste.

    c: Jag gillade den :)

    Och jag har ägnat halva morgonen åt den där fantastiska bloggen, tack så väldigt mycket för tipset, jag älskar den!

    SvaraRadera