lördag 23 maj 2009

Etthundraelva

Jag vill ha någon som inte skattar åt min tro på kärlek.

6 kommentarer:

  1. Vi har inte fått se en hel bild på dig, och jag förstår att du vill vara anonym med tanke på hur mycket du berättar. Andra kanske inte tycker att det är mycket, kanske de tycker att det är töntigt att inte våga. Jag vet hur svårt det är så för mig är det du berättar mycket. Och fint.

    Vad jag egentligen tänkte säga är att denna bilden är det närmaste en hel bild vi har fått se, och enligt mig är du vacker utifrån och in. Du förtjänar någon som vågar tro och hoppas lika mycket som du gör, någon som tror att det verkligen finns kärlek som är på riktigt.

    Skrattar han är han inte värd det du har att ge.

    SvaraRadera
  2. du kommer få det. du kommer få en som inte kommer skratta åt din tro på kärlek, det är jag övertygad om. jag vill ha någon som ser mej, som ser mej som den människan jag är. som förstår. eller nej. kanske inte förstår, men lyssnar och försöker förstå! och trygghet!

    hjärtan till dej!

    SvaraRadera
  3. Åh, kära, kära du. Fina. Du kommer få en sådan.

    Ja, så mycket bättre än att vara smart! Klok handlar om livserfarenhet och att man är snäll och förstår saker mer än att bara veta. Och om inte livserfarenhet så iallafall att man kan liksom föreställa sig hur saker är.

    SvaraRadera
  4. jag glömde nog att berätta. på torsdag är min skrivarkurs klar.
    jag har lärt mig att jag inte kan skriva på beställning och att jag nog fortfarande kan falla.
    kursen har fått mig att må så bra och så dåligt samidigt att jag ändå vill säga att den är värd att gå.
    jag har träffat den finaste av vänner och för honom har jag kunnat berätta om den jag nästan föll för.
    hoppas du orkar ta mod till dig så att du går kursen, det är värt det!

    SvaraRadera
  5. Josefine: Jag tror på att du förstår, och jag tycker det är fantastiskt att det finns någon som gör det. Tack!

    Och jag tror, vad jag än förtjänar, så behöver jag någon som ser min tro på kärleken som något fint.

    stini: Tack!

    tvillingsjal: Åh, jag vill också ha någon som är som passar in på den beskrivningen. Jag hoppas han finns. Jag tror det.

    hjärtan tillbaka till dig!

    Hanna: Jag hoppas det.

    Ja, precis så!

    Sanna: Det verkar som en väldigt bra kurs. Lärorik. Jag hade nog också lärt mig himla mycket om jag hade vågat. Men samtidigt har jag vågat så väldigt mycket annat de senaste månaderna att det nog räckte och blev över. Det finns en gräns för mycket hur man klarar på en och samma gång.

    Men snart, jag tror faktiskt mycket snart, ska jag anmäla mig till en kurs i skrivande. För mig och ingen annan. För att jag vill även om det känns läskigt.

    SvaraRadera