torsdag 4 juni 2009

Etthundratjugotre

Hej fina läsare!

Det är första gången jag skriver ett meddelande till er såhär och det känns faktiskt lite konstigt. Jag tänkte bara berätta att jag kommer att vara borta från bloggen några dagar. Jag ska umgås med en av de finaste vännerna jag har och se en av mina största idoler live. Gavin DeGraw heter han och han har gjort denna och denna och denna låt. Och så himla många fler alldeles fantastiska låtar såklart. 

Jag är tillbaka på tisdag igen. Tills dess får ni väldigt gärna klaga lite extra mycket här.

ps. Den senaste tiden har jag varit dålig på att svara på era fantastiska kommentarer, men mitt liv är lite upp och ner just nu. Jag lovar att svara så fort jag är hemma igen.

3 kommentarer:

  1. Du verkar vara en väldigt sympatisk och fin människa. Ska vi gifta oss?

    /Ny läsare

    SvaraRadera
  2. hoppas du får det kanonbra!

    kram

    SvaraRadera
  3. Anonym: Jag vet inte om jag är så väldigt sympatiskt och fin som jag verkar. Men jag menar varenda ord jag skriver här om det skulle betyda något.

    Jag ska gifta mig med någon jag älskar och som älskar mig. Om det är du, så visst! :)

    susanne: Tack! Jag hade det himla bra!

    SvaraRadera