torsdag 4 juni 2009

Etthundratjugotvå

Jag undrar om jag alltid kommer vara såhär ensam.

5 kommentarer:

  1. jag tror inte det, ensamheten försvinner så småning om.

    SvaraRadera
  2. Hur gärna jag än skulle vilja lova dig att du inte kommer vara det så kan man ju faktiskt inte vara säker.. Fast jag tror inte det, du är alldeles för fin för att förbli ensam.
    Och det viktiga är kanske bara att tro, tro på att det ordnar sig. Kram.

    SvaraRadera
  3. susanne: Jag hoppas att du har rätt!

    Emma: Åh, jag tror inte det spelar så stor roll om man är fin eller ful om man ändå aldrig vågar. Men jag hoppas att det ordnar sig. Kram.

    SvaraRadera
  4. Ensamheten kan inga piller lindra

    SvaraRadera
  5. k: Jag hoppas nog mest på att ensamhet ska kunna lindras av någon. Någon som inte är jag alltså. Fast jag vet inte.

    SvaraRadera